Interesseret i cirkulær bioøkonomi? Kom til CBIO Summit 2022

Aarhus Universitets Center for Cirkulær Bioøkonomi inviterer nu til CBIO Summit 2022, hvor alle interesserede medarbejdere på Aarhus Universitet er velkomne med ideer og spørgsmål til at skabe samarbejde på tværs af institutter og ekspertområder.

Foto: Lars Kruse, AU Foto

Er du en del af Aarhus Universitets Center for Cirkulær Bioøkonomi (CBIO) - eller bare interesseret i det arbejde, der finder sted på centeret?

Så kan du nu komme med til CBIO Summit 2022, der finder sted i Silkeborg den 17. og 18. maj.

CBIO fremmer kompetencer og forskningsfaciliteter på Aarhus Universitet inden for brug og genbrug af biologiske ressourcer i samfundet, og forskningen retter sig imod industri, landbrug, kommuner, landsdækkende og europæiske myndigheder og NGO’er.

- Nu er det tid til at få udvikle vores interne kompetencer og se nærmere på, hvordan vi skal organisere os i forhold til andre interdisciplinære centre på Aarhus Universitet. Vi har derfor udarbejdet et spændende program - men frem for alt ønsker vi at deltagerne bidrager med deres idéer og spørgsmål for at udvikle samarbejdet på tværs af universitetet, siger Uffe Jørgensen, der er leder af CBIO.

Læs mere om arrangementet, se programmet og hvordan du kan tilmelde dig her

Yderligere oplysninger

Hvis du er interesseret i at blive en del af CBIO, så kontakt Margrethe Balling Høstgaard på margrethe.hostgaard@dca.au.dk

Har du yderligere spørgsmål om CBIO, kan du kontakte centerleder Uffe Jørgensen på uffe.jorgensen@agro.au.dk eller telefon 21337831