AGRO MATCH

En netværksdag mellem landbrugsvirksomheder og Aarhus Universitet med fokus på innovation og grøn omstilling.

Torsdag 27. april 2023,  kl. 10:00 - 16:00

DCA - Nationalt Center for Fødevarer og Jordbrug og tilknyttede institutter og centre (AGRO, FOOD, ANIVET, QGG og AU Engineering) er sammen med Food & Bio Cluster Denmark værter for AGRO MATCH 2023.

Arrangementet er en mulighed for landbrugsrelaterede virksomheder og forskere fra Aarhus Universitet til at få inspiration til nye samarbejder.

Dagen vil byde på inspirerende oplæg og diskussioner, der spænder over den nyeste forskning til industrielle tilgange. Som deltager har du muligheden for at vise dit arbejde og produkter i form af en stand eller en præsentation.

Arrangementet afholdes på Aarhus Universitet, AU Viborg, Forskningscenter Foulum den 27. april 2023.

Deltagelse er gratis, men tilmelding er nødvendig på: https://events.au.dk/agromatch

Download programmet her