ONLINE TEMADAG Nyeste resultater fra forsknings- og udviklingsprojekter om græsprotein

Dansk Protein Innovation inviterer i samarbejde med Inbiom, Teknologisk Institut og Food and Biocluster Denmark til online temadag om ’Nyeste resultater fra forsknings- og udviklingsprojekter om græsprotein’.

Onsdag 9. december 2020,  kl. 09:30 - 16:00

Dansk Protein Innovation

Der er i løbet af de senere år igangsat mange aktiviteter inden for grøn bioraffinering. Aktiviteterne omfatter både nationale og internationale forskningsprojekter drevet af universiteterne og mere markedsnære aktiviteter som fx etablering af demonstrationsanlæg og kommercielle bioraffineringsanlæg.

Projektledere og -deltagere fra udvalgte græsproteinprojekter præsenterer på temadagen resultater fra afsluttede og igangværende projekter og giver en status på udviklingen af en dansk produktion af protein baseret på græs og andre grønne biomasser.

Temadagen skal facilitere et styrket samarbejde mellem de forskellige forsknings- og udviklingsprojekter og bidrage til at få identificeret væsentlige videnshuller, der skal lukkes for at komme videre.

MÅLGRUPPE

• Forskere
  • Potentielle ejere og driftsledere på kommende bioraffineringsanlæg
  • Landmænd, landbrugsrådgivere og repræsentanterfra landbrugets organisationer
  • Foderproducenter og -forhandlere
  • Leverandører af teknologi til bioraffineringsanlæg
  • Fonde, som støtter forsknings-, udviklings- og demonstrationsprojekter

Se programmet her

For at tilmelde dig temadagen klik her.