Dansk Bioøkonomi Konference

Torsdag 27. september afholdes Dansk Bioøkonomi Konference. Kom og mød forskere og virksomheder og bliv opdateret med den nyeste viden.

Kom og hør om ...

Anbefalinger fra det Nationale Bioøkonomipanel, plantefars, insektproduktion, kobling mellem el og bioøkonomi, nye rammebetingelser for biogas og mange andre af de mest spændende aktiviteter fra bioøkonomiens vækstlag.

Det får du ud af konferencen:

• Knowhow fra små og store virksomheder, der har skabt ny forretning med bioøkonomi
  • Inspiration fra forskernes nyeste viden om bioøkonomi og bud på de næste realiserbare forretningsmuligheder
  • Viden om bæredygtig udvikling
  • Nye netværkskontakter på tværs af traditionelle faggrænser – i inspirerende og indbydende rammer

Mød endvidere det vindende hold fra Biobased International Student Challenge Europe.